StoryOfMyLife.
ABOUT ENTRY LINKS TWITER
Penat .
Ahad, 10 November 2013 • 4:16 PTG • 0 comments
Aku penat. Tolongg lahh kurangkan penat aku. 
Dulu, aku bukan seorang yang pemarah , bukan seorang yang suka merajuk. Tapi aku seorang perempuan yang ceria. Tapi mana keceriaan aku yang dulu? Mana ? Sejakk dahh meningkat remaja nihh keceriaan tuhh makin lama makin kurang. Aku jadi pemuram, cepat marah, cepat merajuk, cepat menangis.
Aku taknak macam nih. Aku takk suka life macam nih. Aku nakk diri aku yang dulu. :'/ 
Ya Allah, aku penat. Tolong lahh Ya Allah, kau lembutkan hati adek aku. Kurangkan sifat pemalas dia. Aku penat balik tengok rumahh sepah, aku takk suka bila adek aku melawan cakap aku. Adek aku seolah-olah takk respect aku as Kakak dia. Bila aku mintak tolong, semua takk boleyy. Mungkin salah aku juga. Sebab aku takk penah marah dia, bila aku marah aku akan ketawa. Dan sebab tuhh dia buat takk tahu bila aku marah. Mungkin sebab aku takk pandai macam adek aku, sebab tuhh dia boleyy pijak kepala aku macam tuhh jeaa . :'/ Hmm. Maaf sebab aku takk dapat jadi Kakak yangg baik. 


FUTURE
MY WORDS;
KEEP CALM & LOVE ALLAH , You only live once

Story Of My Life


" You just know my name, not my full story . Being with somone that you love make your day happy "

OTHERS;


>> Perhh twitcon dkt twitter dea handsome
date : 27/10/2013
at: 9:16am


>> Update Blog Baru
date : NOW
at:5pm


>> Yeayy dapat blog baru
date : 25/10/2013
at: 5pm


>> Cindrella Arrived
date:25/10/2013
at: 4.30pm

BLOG ARCHIVE;