StoryOfMyLife.
ABOUT ENTRY LINKS TWITER
Rindu.
Khamis, 20 Mac 2014 • 10:10 PTG • 0 comments


Dear Pumpkin, 
Setelah sekian lama aku tak update blog. 
Dan hari nih hati aku teriak utk menaip sesuatu. 
Yee, aku ingin meluahkan segala yang aku rasa sekarang.
Aku takk tahu lagi nakk luahkan dekat siapa. 
Jujur, aku sedih sangat sedih. 
Setiap hari aku menangis sebab rindukan kau dan kenangan kita sayang.
Kau rindu aku tak sayang?
Kau rindu tak pada kenangan kita sayang?
Rindu tak?
Aku harap kau pun sama rindukan semua nih.

Sayang, 
Hati aku masih tertanya tanya kenapa kita macam nih sekarang? 
Hati aku masih belum puas terima apa yang berlaku sekarang.
Jujur. 
Hati aku hancur sayang. 
Sakit, amat sakit. 
Lagi lagi bila aku tengok gambar kau dengan dia.
Aku cemburu sayang sangat sangat cemburu.
Sakit sayang. 
Sampai aku cakap " Kau jahat, aku benci kau ".
Tapi dalam hati aku sebenarnya? 
Sangat sangat sayang ! 
Sangat sayang ! 
Susah aku nak benci kau sebenarnya sayang.
Susahhhhhhh ! Sangat susahhhhh ! * jerit *
Kenapa?
Semua sebab aku sayangkan kau.
Susah untuk aku benci pada orang yang aku amat sayang dan amat aku percayai.
Susah sayang.

Kau sorang yang paham aku macam mana.
Apa yang aku suka.
Apa yang aku tak suka.
Perangai aku.
Nakal aku.
Manja aku.
Semua tentang diri aku.
Kau sorang jea yang tahu.

Sayang,
Aku rindu kita yang dulu.
Aku rindu nak manja dengan kau.
Aku rindu nak bergurau dengan kau.
Aku rindu nak rasa kasih sayang kau yang selalu kau bagi pada aku seorang.
Aku rindu semua.
Semua sayang, kau tahu takk semuaaa ! * jerit *
Tapi sekarang? 
Dah lain sayang dan kenapa kene lain macam nih? 
Kenapa kau menduakan aku sayang? 
Kenapa? 
Padahal aku statik dengan kau sorang.
Tak pernah aku terfikir untuk menduakan kau. 
Kenapa sayang? 
Aku betul betul harap kau dapat bagi alasan yang boleh memuaskan hati aku.
Agar aku dapat terima dengan redha. 
Aku harap sangat.

Yee,
Aku tahu even kau ada orang lain.
Tapi kau masih statik jaga aku.
Even kau jarang layan aku, whatsapp aku contact aku.
Tapi kau masih statik taknak kita berpisah.
Kau cakap sebab kau masih sayangkan aku.
Dan, 
Aku disini pun masih sayangkan kau.
Dan,
Masih statik tunggu kau.
Nak tahu kenapa?
Sebab aku sayangkan kau.
Sebab aku cintakan kau.
Sebab aku perlukan kau.
Sayang.

* menangis *

Aku dekat sini statik tunggu kau bukan sebab hanya pada janji aku.
Tapi aku sentiasa fikir setiap kebaikan kau yang penah kau bagi dekat aku sayang.
Sebab itu aku masih statik tunggu kau sayang.
Sebab tuh ! 
Aku terlalu sayangkan kau. 
Aku terlalu rindukan kau.
Setiap hari aku tunggu kau sayang.
Setiap hari.
Sakit macam mana pun hati aku nih.
Aku masih disini statik tunggu kau.
Dan aku juga akan statik tetap sayangkan kau sorang.
Aku harap kau nampak semua nih sayang.
Tolong sayang.
Aku nak kita yang dulu.
Tolong jangan abaikan aku sayang.
Aku merayu.


- Selamat Malam Kesayangan_


PASTFUTURE
MY WORDS;
KEEP CALM & LOVE ALLAH , You only live once

Story Of My Life


" You just know my name, not my full story . Being with somone that you love make your day happy "

OTHERS;


>> Perhh twitcon dkt twitter dea handsome
date : 27/10/2013
at: 9:16am


>> Update Blog Baru
date : NOW
at:5pm


>> Yeayy dapat blog baru
date : 25/10/2013
at: 5pm


>> Cindrella Arrived
date:25/10/2013
at: 4.30pm

BLOG ARCHIVE;

  • Penat .